Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2011 23:14 - Стартовите пакети в NWA
Автор: mariyanasim Категория: Бизнес   
Прочетен: 2005 Коментари: 0 Гласове:
1



ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ ДА РАБОТИТЕ С NWA ?
image
Не съм писала скоро,но ето че намерих време и искам да съобщя новините в моята компания.
От 01.02.2011 г влязоха в сила стартовите пакети при регистрация.Противно на очакванията ми ,това има много  положителни страни.С мен се свързват хора,които наистина искат да превърнат работата в NWA в свой бизнес.
Хубавото в тези стартови пакети е ,че сътрудникът,който се регистрира не губи нищо. Купувайки си продукти за 99 лв.,компанията ти изпраща каталози и рекламни материали като подарък.100лв. за обеднелия българин са доста прилична сума ,но ако има сериозни намерения и повярва в успеха си ,човек ще намери начин да ги събере.Всеки месец ние купуваме различни консумативи,които може да си закупим от NWA.Вече опитах някои от продуктите и мога смело да заявя ,че са повече от чудесни.Моя син ,който доскоро не използваше шампоан за коса,а си миеше косата със сапун,сега заяви:да съм поръчала шампоан и душ гел,за да не свършат ,тъй като много му харесвали.Направо невероятно.Пастата за зъби с Микросилвър също е много хубава.
Може да опитате и Вие,някои от продуктите на NWA.Веднъж опитали ги ,Вие ще се убедите,че всичко което съм написала е самата истина.
NWA ни дава възможност да развием ,наистина успешен бизнес.Условията са много изгодни.Необходимо е единствено време и упорита работа.
Не забравяйте,че Първите винаги печелят !

image

Това е шансът за успех в мрежова компания,през първата и следващите години от развитието и.
Може да се свържете с мен за повече информация.
marianasim1970@abv.bg
skype : mari_sd

Може да се регистирате тук :mlm.nwadistributor.com




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mariyanasim
Категория: Бизнес
Прочетен: 47573
Постинги: 18
Коментари: 10
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930