Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2010 16:33 - NWA - аз ще опитам
Автор: mariyanasim Категория: Бизнес   
Прочетен: 772 Коментари: 0 Гласове:
1





image
Макар и бавно NWA стартира на българския пазар.
Екипът ми расте с всеки изминал ден.Това са хора решили да опитат.Рискът не е по-голям от това да си купите вакумирано сирене от кварталния магазин и то да горчи и да не става за ядене.
Лошото е ,че ежедневно се сблъсквам с негативизма на хората.Докато обяснявах за МЛМ и NWA на една приятелка(по нейна молба ),тя ме попита:
- Къде е уловката ?
- Защо все търсим под вола ,теле ?-помислих си аз -може би,защото сме толкова лъгани,че сме в състояние да пропуснем нещо наистина важно и истинско да мине покрай нас.
Не казвам ,че NWA е това нещо,аз самата тепърва започвам и не мога да твърдя това без да съм убедена .Но защо да не дадем шанс на компанията да се докаже,че  е точно това от което се нуждаем.
В живота оптимизма е много важен (може би мисля така,защото аз самата съм оптимист) и да подхождаш към нещо с песимизъм е черната страна на живота.Аз също съм лъгана от пирамида(бума на пирамидите през 88/89 г.) , но това не означава,че всички са пирамиди.
Има много фирми,които се занимават с каталожна търговия , директен маркетинг ,мрежов бизнес ....-Нима всички са пирамиди ?...
Да има хора,които печелят ,но всеки печели от  този бизнес : клиента,дистрибутура,спонсора,собственика.Нали точно това е идеята- за всеки да има печалба.
Нито една фирма предлагаща продуктите си не може да твърди със сигурност,че нейните продукти са точно за теб и затова са опитите.Купуваш ,опитваш ,харесва ти и ставаш неин клиент.Единствено можеш да си сигурен за нещо,че е точно за теб само ако го опиташ.Аз мога да ти препоръчам нещо,което на мен действа много добре ,но на теб да причини алергия.Затова можеш да се вслушаш в моята препоръка,но докато не опиташ сам ,няма как да знаеш ,че това е твоят продукт.
Същото е с NWA ! Опитайте нейните продукти ,те са толкова много ,че няма начин вашият да не е там!
Ако проявявате интерес ,може да се свържете с мен.
Ако мнението Ви съвпада с моето или е различно ,оставете коментар.Ще ми бъде интересно да разбера какво мислите за МЛМ и мрежовите компании.

marianasim1970@abv.bg
mlm.nwadistributor.com/
mariyanasimeonova.weebly.com/



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mariyanasim
Категория: Бизнес
Прочетен: 47344
Постинги: 18
Коментари: 10
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930